Flyttstädning

Är det dags att flytta?

Då vet du säkert hur viktigt det är att lämna det gamla hemmet i perfekt skick. Det vet vi med. Därför erbjuder vi komplett flyttstädning i Stockholm med allt vad det innebär. Vi följer Mäklarsamfundets rekommendationer när det gäller städningen och ser till att alla skrymslen och vrår är skinande rena. Vi tar även med våra egna rengöringsprodukter och städmaterial vid flyttstädning, då vi antar att huset är tomt på allt. I den flyttstädning vi erbjuder ingår dessutom fönsterputsning. Låter du oss ta hand om flyttstädningen ingår dessutom 3 dagars nöjd kund-garanti, alltså har du inget att förlora.

Nedan finner du en lista på alla städmoment som utförs i en vanlig flyttstädning. Har du önskemål på specifika städmoment som du vill att vi ska utföra hos dig, kontakta oss gärna så hjälper vi dig!

Checklista Flyttstädning
Prislista Flyttstädning
Viktigt att tänka på
Vanliga frågor och svar
Förbesiktning

Nöjd kund garanti

Vi vill bara ha nöjda kunder!

Det kan hända att vi gör fel och tabbar oss, men då vill vi veta det och få rätta till det så att du blir nöjd.

  • LinnStäds kvalitetsgaranti bygger på och gäller i 48 timmar efter utförd städning enligt vår checklista som lämnas hemma hos dig.
  • Vi vill att du kontaktar oss om du inte är nöjd av någon anledning.
  • Engångsuppdrag besiktas av köparen av tjänsten och städaren på plats direkt efter avslutat uppdrag med vår checklista. Den som köper tjänsten är ansvarig för att någon kommer på besiktningen. I det fall ingen besiktar städningen så faller garantin.
  • Ev påpekanden åtgärdas av oss direkt på plats vid besiktningen av städningen.

Vårt löfte

  • Vi följer mäklarsamfundets rekommendationer
  • Vi har inga dolda avgifter
  • Du får 3 dagars nöjdkund garanti
  • I priset ingår alla städmaterial och fönsterputsning
  • Vi innehar F-skattsedel och ansvarsförsäkring

LinnStäd AB

Postadress:
Solkraftsvägen 16A
13570 Stockholm
Tel: 081-220 22 99, 070-062 81 61
E-post: info@linnstad.se

Vi tänker annorlunda - Vi som företag måste tänka annorlunda. Vi måste alltid sträva efter att utveckla vår verksamhet och vår relation till dig som kund. Målet är att genom våra tjänster leverera en kundupplevelse som slår dina förväntningar, att alltid ligga i framkant och att aldrig slå oss till ro och vara nöjda.